A címke információs forradalma
Az árucímke hőskorában sokkal kevesebb információ is elég volt a matricán. (Otthoni „termékforgalmazáshoz” manapság is elég annyi: baracklekvár. ) De jött a legújabb információs forradalom, mely arra is használandó, hogy vásárlóként megtudjuk mindazt, melyhez jogunk van a terméket tekintve. (Halkan súgom: falusi piacokon most is simán megvásárolom azt a terméket, melyen reszketeg betűkkel csak ennyi áll: szilvalekvár.)
Röviden, tömören: fekete-fehér, igen-nem
Kétféle címke van. Az, melynek nem kell a piaci versenybe beszállni, nem igényel semmiféle dizájnt, elég a termékdefiníciókat feltüntetni. Egyszerűen, szöveggel, számokkal, mértékegységekkel, 13 jegyű számsor (vonalkód) segítségével közli a szükséges információkat. Például gyűjtőcsomagolás gyűjtőcímkéje, kuponok – ezek általában változó adattartalmú nyomdai termékek.
Szárazon fogalmazva: az „igazi” termék etikett a fizikai, esztétikai és szimbolikus tulajdonságok csoportja pár centiméternyi felületen feltüntetve, a fogyasztó információs és esztétikai kívánalmainak leginkább megfelelve.
Mi úgy fogalmaznánk: a jó termékcímke rendkívül megnyerő külsejű, hozzáértő hostess, üzleted, terméked méltó képviselője, klientúrád személyes kísérője – kommunikációs csatorna.
A napi tömegcikkek esetében is – bár rutinszerűen vásároljuk – fontos az esztétika, a figyelemfelhívás. Az impulzuscikkek, luxuscikkek pedig csak akkor tarolnak, ha kitűnnek – itt kiemelten fontos a vizuális látvány.
Milyen a jó termékcímke?
Lássuk! Fel van tüntetve minden, melyet a törvényi előírások megkövetelnek? Esztétikus a grafikája, szép a tipográfiája és minden olvashatóan szerepel rajta, ami a vásárlónak fontos lehet?
A nyomtatás előmunkálatai során megkerülhetetlen a profi tervezés – erre valók grafikusaink! Az árucímke portékád gúnyája – mindent visz, vagy visszariaszt! A címkearculat kristálytiszta képet ad cégedről, bepillantást enged a kulisszák mögé. Egy nívós márkaterméket forgalmazó üzletember nem éri be slampos, igénytelen címkével.
A BZ Press Nyomda egyszerű termékazonosító etikett gyártás, reklámcélú dekorációs matrica, vízálló kültéri matrica, vízlepergető, vagy beltéri papíralapú nyomdatermék. Szívesen állunk rendelkezésre, legyen az hagyományos íves, digitális tekercses címkenyomtatás.
Amikor a digitális nyomda pontot tett a termékcímke létrehozására, az utolsó ív, tekercs etikett is nyomtatásra került, felcímkézted a termékedet, mehet a piacra – megszületett A Te Terméked. Szívből gratulálunk!
Termékcímke nyomtatás
Amikor üzleti karriered soron következő állomására jutsz és a termékcímke nyomtatás megrendelésének örömteli feladata vár rád, az felér a célba érkezéssel – gratulálunk! Kemény menet idáig eljutni!
Amikor a termékcímke nyomtatás okán megkeresed cégünket, többnyire tökéletes, vektoros formátumú nyomtatni való anyagot hozol. Termékcímke nyomtatásnál a .pdf, .ai, .cdr … formátumot is fogadjuk. Ha bizonytalan vagy, úgy véled, terméked címkéje nem üti meg a brand színvonalát, nyugodtan oszd meg velünk kétségeid.
Ha a címketerv tökéletes, megbeszéljük, mekkora példányszámú nyomtatással számoljunk (méretre vágjuk, ricceljük). Szeretnél fényes címkefelületet nyomtatni, avagy a matt etikett a mániád? Gondold át, az alkalmazási területen szükség van-e vízlepergető, öntapadó rétegre, vagy a papír alapú matricanyomtatás is megfelel – ezen múlik, hogy nyomdánk vízbázisú vagy oldószeres eljárással dolgozik-e majd.
Átbeszéljük minőségi elvárásaidat, tájékoztatunk az UV álló festékkel történő digitális tintasugaras lézernyomtatás, az ofszet eljárás, a hagyományos lézer-xerografikus eljárás rejtelmeiről – untatni nem fogunk, csak ha szeretnéd.
Ajánlatkérés